Giro'en

Brugeravatar
Nucleus
Geografisk sted: København

Re: Giro'en

Indlæg af Nucleus » lør 1. jun 2019 18:30

God kamp på sidste bjerg etape.

Ser ud til at Carapaz er en solid og sikker vinder, og har kørt godt hele tiden.
Men god kamp for Nibali og Landa, som fik taget sekunder til Roglic, så bliver alligevel spændende på den sidste etape / enkeltstart i morgen.

Glæder mig til at se et klip da Lopez tæver en tilskuer der lige har væltet ham op ad bjerget :D
Det får Lopez sikkert en eller anden straf for, men alligevel fedt at se :mrgreen:

Det er egentlig ok nu jeg havde købt en måned Europlayer, så fik jeg lidt cykelløbs interesse tilbage, men aldrig mere Eurosport igen :lol:

Nu må jeg nøjes med TV2 Play, når behovet opstår :ugeek:

Brugeravatar
biker

Indlæg af biker » søn 2. jun 2019 02:50

Roglic har nu heller ikke fortjent at vinde, når han ikke kan køre i top 10 på bjergetapperne. Jeg så kun 10 minutters uddrag på youtube. Her ser man også den lille slåskamp.

Men Nibali virker lidt træt også. Der er ikke så mange vilde angreb fra den kant.

Men vinder Carapaz, så har vi en vinder jeg aldrig havde hørt om inden løbet.

Men mon ikke Roglic slår Landa og slutter på 3. pladsen.

Brugeravatar
Nucleus
Geografisk sted: København

Indlæg af Nucleus » søn 2. jun 2019 14:45

Enig, Roglic har hængt lidt på de fleste bjerg etaper så syntes også det ville være unfair hvis han vandt.
Men som du siger så fik Landa ikke nok sekunder på Roglic, og taber måske til ham.

Jeg har heller aldrig hørt om Carapaz før, men troede det bare var mig :D
Men han har vist god styrke, overskud og kørt pænt, så umiddelbart en værdig vinder.

Nok ikke det sidste man har hørt fra ham.

Men det er ren reklame dag på Eurosport, og glæder mig til at slette deres app permanent igen :evil:

EDIT: hehe selvfølgelig her på sidste dag, fandt jeg ud af at se på den engelsk sprogede udgave af Eurosport,
og der er jeg endnu ikke stødt ind i reklamer .... på den Danske , kommer der reklamer hvert 15 min eller lign.

Brugeravatar
biker

Indlæg af biker » man 3. jun 2019 13:08

Nu fik jeg så set et 11 minutters sammendrag af enkeltstarten. Det er så første gang det lykkedes mig at se en nærbillede af Carapaz. Så nu ved jeg nogenlunde hvordan hans ansigt ser ud. Ellers har jeg kun set ham iført solbriller som gør ham ugenkendelig.

Et eller andet sted synes jeg Landa havde fortjent 3. pladsen. Men fint nok at podiet består af 3 kaptajner fra 3 teams.

Som de sagde på Eurosport så er Carapaz en værdig vinder pga. god taktik og har kørt uden at have rigtig dårlige dage. Han har hele tiden kørt med overskud.

Besvar