Matti stopper karrieren

De Professionelle Ryttere, hold, præstationer, doping osv.
Besvar
Brugeravatar
biker

Matti stopper karrieren

Indlæg af biker » man 12. aug 2019 18:58

I dag har Matti Breschel så meddelt at han stopper karrieren på grund af sygdom. Selvfølgelig er det ærgerligt at han er blevet ramt af sygdom. Men også at han har været uheldig de senere år med hensyn til styrt og skader. For 10 år siden havde han jo god fart i benene, og var specielt en god vm-rytter. Det var jo lige før han havde slået Thor Hushoud det ene år.

Jeg synes også han var en flot cykelrytter, når han sad på cyklen.

I dag kører han så løb for sidste gang i Danmark.

DR har for 1,5 år siden lavet denne podcast, hvor Matti Breschel bliver interviewet: https://www.dr.dk/radio/special-radio/i ... i-breschel

Brugeravatar
Nucleus
Geografisk sted: København

Re: Matti stopper karrieren

Indlæg af Nucleus » tirs 13. aug 2019 10:05

Det ene øjeblik var medierne helt oppe at køre over ham, og så hørte man pludselig ikke mere.

Da jeg ikke er en der følger ryttere, ud over løb i TV, og nu Twitter, så "glemte" jeg ham jo nærmest. :oops:

Kedeligt at sygdom skal stoppe det hele, men mon ikke han også var gået lidt kold, moralsk set.
Både det podcast og den udsendelse på TV2 er jo lidt vemodig at høre på.

Brugeravatar
biker

Re: Matti stopper karrieren

Indlæg af biker » tirs 13. aug 2019 11:20

Det er også hårdt at blive skadet hver gang når man kommer tilbage. I podcasten siger han også noget med at hovedet vil mere end benene kan, så derfor tog han for mange chancer i løb som medførte styrt.

Du har ret i at de to udsendelser ikke viste den fandens i voldske Matti.

Så i år stopper de to ryttere som vandt DM for herre elite i 2009.

Nu må vi se om Matti bliver tankpasser som de snakkede om i Radio Godefroth da konen var i studiet.

Besvar