VM - Bane i Polen

6-dagesløb og lign.
Besvar
Brugeravatar
Nucleus
Geografisk sted: København

VM - Bane i Polen

Indlæg af Nucleus » tors 28. feb 2019 17:46

Danmark mod Canada om bronze i 4000 meter holdforfølgelse.

Lidt heldigt at de kom med til den finale, men det snakker vi ikke om :D

18:30 på TV2 sport.

De skal i hvert fald køre bedre end i går hvis de skal vinde.

Brugeravatar
Nucleus

Re: VM - Bane i Polen

Indlæg af Nucleus » tors 28. feb 2019 21:07

Fanme godt kørt, Dansk rekord, og en fortjent Bronze medalje :)

Brugeravatar
biker

Indlæg af biker » man 4. mar 2019 00:20

Jeg er røget ind i et mærkeligt tomrum. Jeg har slet ikke fulgt med i dette EM. Normalt vil jeg gerne se landevejsløbet Her Holm (som så i dag har et nyt navn). Men i år har jeg ikke gider at finde det på et eller andet stream. Måske jeg bare er blevet gammel og mættet af cykling.

Nu kender jeg ikke helt præmiestatistikken. Men det kunne vist have været godt med mere guld end de mere sekundære medaljer.

Jeg har siden VM i Danmark i 2011 prøvet at holde lidt øje med Mads Würtz og Casper Folsach. Begge deltog til junior-enkeltstarten, hvor det blev til guld til Mads og vist nok en 7. plads til Casper. Selvom Mads Würtz i dag kører på et World tour hold, vil jeg næsten mene, at Casper har fået mere ud af karrieren. Måske ikke økonomisk, men så i håndgribelige medaljer og placeringer via satsningen på banen, fremfor en mere eller mindre glemsel på landevejen. Hvor mange reelt vil mærke, hvis Mads Würtz stillede cyklen i morgen.Jeg ved så også godt, at man nok også skal følge cykelsporten nærmere, for at vide hvem Casper Folschack er.

Brugeravatar
Gregers

Indlæg af Gregers » man 4. mar 2019 10:40

Pudsigt, jeg har heller ikke kigget med. Lige banecykling plejer jeg at se på men slet ikke i år. Jeg har fået en sjat fotos på Instagram fra de få baneryttere jeg følger men det har ikke vagt interessen.

Brugeravatar
Nucleus

Indlæg af Nucleus » tirs 5. mar 2019 13:41

Sådan havde jeg det sidste år, og jeg plejer kun at følge de 3 GT.

Det er heller ikke fordi jeg er helt oppe at køre, men finder det hyggeligt at sidde ved computeren, med cykling på TV / Tablet, kørende ved siden af.
Måske også fordi jeg overtalte mig selv til at betale for det elendige TV2-Play, så jeg kunne se lidt mere cykling.

Jeg savner Bjarne Riis, og hans hold ;)

Besvar