Dyrt TV2 Abon.

Hyggesnak
Besvar
Brugeravatar
Nucleus
Geografisk sted: København

Dyrt TV2 Abon.

Indlæg af Nucleus » søn 2. feb 2020 16:32

Jeg kan se at TV2 Play også lige skal plukke folk, i takt med Yousee :evil:
(stakkels yousee kabel slaver)

Abon. er nu steget fra 109,- til 149,- fordi de lige har lavet endnu en Sports kanal X,
Samtidig har de hævet priserne på en enkelt live kanal, til 49,- stk.
Så Sport + Sport X næsten koster det samme som hele det gamle abon. bare med 6 mndrs binding :?

Rigtige mænd gider tydeligvis ikke glo på deres kanaler men kun sport, så de reklamerer med at den nye Sports kanal er mere for mænd :lol:
"så speakerne må godt være lidt frækkere" seriøst, det siger de ! :roll:

Det er ikke noget jeg har tænkt mig at betale for, så ser ud som om jeg må nøjes med 1 måneds TdF til 149,- uden binding.

Samtidig læste jeg et sted en der skrev at TV2 Play ikke længere understøtter den gamle Chromecast, så folk kan oven i købet tvinges til at købe den nye.
Men det er som sagt bare et "rygte"

Det eneste jeg ser er Cykling, jeg har ikke skyggen af interesse for andet sport, og absolut intet på TV2 platformen er for mig.

Ak ja, så må jeg nøjes med klip på Youtube :mrgreen:

Faktisk ser jeg overdrevet meget youtube da der er vildt mange fede kanaler , groft sagt uden reklamer (måske fordi browser blokerer dem)

Man kan undre sig om de tjener mere el. mindre på de stigninger, og bondefangeri, fordi sport er som narkotika for mange. :geek:

Brugeravatar
biker

Re: Dyrt TV2 Abon.

Indlæg af biker » tirs 4. feb 2020 09:09

Ja, jeg kan se de stadig tilbyder en pris for 109 kr/måned, men det er uden sportskanalerne. Lige før jeg kunne være blevet fanget der. Jeg havde ellers overvejet at tage et abonnement her i foråret også. Men jeg vil ikke give 149 kr. for det. Til sommer må jeg se om jeg så vælger Tv2 eller Eurosport. Det kommer an på prisen. 109 kr var acceptabelt af og til. 149 kr er for dyrt.

Brugeravatar
Nucleus

Indlæg af Nucleus » tirs 4. feb 2020 12:41

Det ligner også bondefangeri at lave endnu en sports kanal, for at legitimere den store pris stigning.

Jeg gik netop også ud for at oprette et abon. for at komme i stemning og lære de forskellige hold , lige som sidste år.
Eurosport kunne godt være et alternativ den måned, også for ikke at støtte TV2.

puha bliver nok slemt i 2021 :lol:

Nå, men jeg kom da i gang med at cykle selv, om ikke andet :lol:
Ingen power i ben, og måtte bare rulle ruten igennem :shock: :mrgreen:

Brugeravatar
biker

Indlæg af biker » tors 6. feb 2020 11:39

Kan se at Eurosport Player koster 129 kr per måned. Så er det lige før man gerne vil give 20 kr. for at slippe for Eurosports reklamer. Men generelt skal man nok se på hvilke cykelløb tv2 og eurosport sender. Jeg tror det er bedst med eurosport i forårsklassikerne. For der er vel nogle som tv2 ikke sender.

Brugeravatar
Nucleus

Indlæg af Nucleus » tors 6. feb 2020 15:07

åhh ja, du har ret, havde lige, lykkeligt, glemt det reklame helvede EuroSport har gang i :(

Man skal nok have begge Sports kanaler for at være sikker på at se alle etaper af et Løb :lol:
Det er så 98,- pr. mndr. med binding i 6 mndr.

For mig er underholdnings værdien ikke 98,- (588,-) værd, når jeg kun ser Cykling, og der er jo ikke engang Giro.

Besvar